We would love to hear about your experience
×
What is your opinion of this page
Please select a subject
What is your suggestion?
Click on the part of the page you would like to give feedback about
×
Please rate your experience with this specific item
Please select a subject
What is your suggestion?
Zum Vergrößern auf das Bild klicken

300.191 Muzzleloader Revolver Civilian Army 1860, 8

€425.00
Tax included Shipping excluded

Lorem IpsuLorem Ipsum is simply dummy text of the

Quantity

Vorderlader Revolver:
Art.Nr. 300.191 Civilian Army 1860, gravierte 6-Schuss Trommel, Produktion: HEGE-Uberti mit dem 8" Adler-Lauf, Kal. .44
Nach Jahren der Experimente ist der Army als der eigentliche Nachfolger des Dragoon zu sehen: schlank, modern in der Produktionstechnik - eine echte Serienwaffe. Er wurde zum bekanntesten Revolver von Colt. Er ist so ausgereift, daß einzelne Konstruktionsmerkmale noch heute in Patronenrevolver übernommen werden. Gew.1,2 kg ? Lauf 8?? Länge 35 cm.
 

300.191

Specific References

You might also like